Načini plačila

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu izdelkov vam omogoča, da naročeno blago plačate šele, ko vam ga dostavijo na dom. Plačilo dostavni službi ob prevzemu je možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila.

Plačilo po povzetju opravite ob prejemu blaga na vaš naslov dostavni službi oziroma, če ste prejeli obvestilo v vaš poštni nabiralnik, na izpostavi dostavne službe, ki je navedena na obvestilu o prispeli pošiljki, kjer lahko paket prevzamete.

V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, blago lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem.

Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna še provizijo za vplačilo, vendar tega stroška ne plača kupec, ker ga je že plačal ponudnik.

Plačilo po povzetju – preverjanje pristnosti naročila (verifikacija) in eksplicitna potrditev naročila

Ponudnik po prejemu naročilo pregleda in za naročila pri katerih je izbran način plačila plačilo po povzetju preveri pristnost naročila (verificira). Verifikacija naročila pomeni, da ponudnik za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave telefonsko kontaktira uporabnika (kupca, ki je izbral način plačila “plačilo po povzetju”) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Po potrditvi naročila (pristnost, istovetnost) ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o statusu naročila, ki je po uspešni verifikaciji “Potrjeno”.

Dokler naročilo ni verificirano in eksplicitno potrjeno s strani kupca ima status, ali “Novo naročilo” ali “Čakanje na potrditev naročila” in ni odposlano. Več o statusih naročil si lahko ogledate na povezavi statusi naročil.

Naročilo, ki ga ni možno verificirati zaradi neobstoječe/neveljavne/nedeljujoče telefonske številke in/ali neobstoječega/neveljavnega/nedelujočega e-poštnega naslova se zavrne/prekliče.

Naročilo, ki v treh dneh ni verificirano, prodajalec zavrne/prekliče in o tem po elektronski poti obvesti kupca.

V kolikor stranka pošiljke 1x ne prevzame, je pri naslednjem naročilu možno le plačilo s kreditno oz. plačilno kartico, ali Paypal-om. V kolikor se kupcu naročilo v skladu z medsebojnim dogovorom med ponudnikom in kupcem navkljub enkratnemu ne prevzemu ponovno pošlje s plačilom po povzetju in ga kupec ponovno ne prevzame, se kupcu zaračunajo stroški povezani z ne prevzemi, saj se to dejanje šteje kot namerno povzročanje poslovne škode ponudniku.

Plačilo s kreditno ali plačilno kartico

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno oz. debetno/plačilno kartico (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, American Express, Diners) ob oddaji naročila preko spleta.

Pri plačilu s plačilno kartico:

  • Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne oziroma kreditne kartice;
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Ne spreglejte:

  • Pri plačilu s kreditno ali debetno kartico gre plačilo najprej na začasno avtorizacijo (pred-avtorizacija). Več o tem si lahko preberete v tč. 4. kaj je začasna avtorizacija (pred-avtorizacija);
  • v primeru plačila s kreditno kartico Ne zaračunavamo dodatne provizije.

Plačilo po predračunu

Plačilo po predračunu omogoča nakup z nakazilom plačila iz vašega transakcijskega računa na transakcijski račun prodajalca.

V primeru izbere plačila po predračunu, vam po oddaji naročila sistem samodejno po elektronski pošti pošlje vse potrebne podatke za plačilo (naslov prodajalca, številka transakcijskega računa, znesek, številka naročila oz. sklicno številko). Naročila bodo obdelana med delovnim časom prodajalca.

  • Ko prodajalec prejme plačilo na transakcijski račun se naročilo obdela in nato preda dostavni službi za dostavo.

Rok za plačilo po predračunu je tri delovne dni. V kolikor po preteku treh delovnih dni naročilo ni plačano se prekliče in se o tem obvesti kupca po elektronski poti.

Ta način plačila je na voljo tako pravnim kot fizičnim osebam.

PayPal

PayPal sistem plačevanje je varen in razširjen sistem plačevanja storitev preko interneta. S PayPal-om lahko storitve plačujejo tako posamezniki kakor tudi podjetja. PayPal sistem vam omogoča dve izbiri plačevanje in sicer s PayPal računom ali s kreditnimi karticami.

Plačevanje s PayPal računom ali kreditnimi karticami preko PayPal sistema

Pri plačilu s PayPal računom ali kreditnimi karticami (Visa, American Express, Mastercard, VisaElectron) poteka plačilo preko ponudnika www.paypal.com, ki velja za varni, hitri in anonimni sistem online e-plačevanja s kreditnimi karticami v realnem času ob takojšni on-line avtorizaciji. Pri izbiri plačila preko PayPal sistema vas bo sistem preusmeril na varno stran PayPal sistema plačevanja s kreditnimi karticami. Izpolnili boste plačilni obrazec ter po zaključku procesa preverite vse navedene podatke in potrdite plačilo. Po vaši potrditvi vas sistem vrne na našo spletno stran.

Postopek plačevanja s PayPal računom:

V spletni trgovini s klikom na “Dodaj v košarico” ob izdelku dodate izdelek v nakupno košarico in ko izberete vse izdelke za nakup, kliknite na gumb “Zaključek”. Če ste z naročilom zadovoljni vnesite podatke o plačniku (prejemnik računa). Med načini plačila, ki so na voljo “PayPal” ter preglejte naročilo in če so vsi podatki točni. Odkljukajte strinjanje s “Splošnimi pogoji poslovanja” ter kliknite na “Oddaj naročilo”. Spletna stran vas bo preusmerila na spletno stran PayPal sistema plačevanja, kjer izberete plačilo ali s PayPal računom ali s kreditno kartico in sledite navodilom na njihovi spletni strani. Če je plačilo uspešno potrjeno, vas PayPal sistem preusmeri nazaj na spletno stran {{store url=””}} in v kratkem na elektronski naslov prejmete podatke o naročilu (nakupu).

  • Pri plačilu s PayPal-om gre plačilo najprej na začasno avtorizacijo (pred-avtorizacija).

Kaj je začasna avtorizacija (pred-avtorizacija)

Začasna (pred) avtorizacija pomeni preverjanje veljavnosti in višine sredstev na kartici, potrebnih za nakup. Pri začasni avtorizaciji se pred dejansko transakcijo “rezervira” določen znesek. Na ta način se zagotovi, da bo ta znesek ob dokončnem knjiženju na vsak način na razpolago. Začasna avtorizacija ostaja veljavna določen čas (do 10 dni) in nato samodejno propade. V tem času se dejanski prenos sredstev izvrši šele po tem, ko se naročeno blago odpremi.