Statusi naročil

V nadaljevanju si lahko ogledate statuse naročil in opredelitve le teh.

Vrstni red statusov smo poskusili podati v logičnem vrstnem redu kot si sledijo, vendar ni nujno da bodo sledili spodnjem vrstnem redu.

Novo naročilo

Naročila pri katerih je izbran način plačila “plačilo po povzetju” in so prejeta v sistem prodajalca dobijo status “novo naročilo”.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Kupcu so v uporabniškem računu dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status takšnega naročila je prednaročilo in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni verificirano in eksplicitno potrjeno s strani kupca (več o tem si lahko ogledate tč. 1.1 na povezavi preverjanje pristnosti naročila (verifikacija) in eksplicitna potrditev naročila ).

Čakanje na potrditev naročila

V primeru izbire načina plačila “plačilo po povzetju” ponudnik za preverjanje pristnosti in eksplicitne potrditve naročila telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko v naročilu. Če se kupec ni, ali javil, ali je bil nedosegljiv, ali je bila telefonska povezava zasedena dobi takšno naročilo status čakanje na potrditev naročila.

Naročilo, ki ni potrjeno v treh delovnih dneh se prekliče.

Sprememba statusa naročila je po e-pošti poslana kupcu na e-poštni naslov, ki ga je uporabil v naročilu. Prav tako lahko kupec kadarkoli dostopa do svojega uporabniškega računa ter preveri status in vsebino naročila.

Potrjeno

V primeru izbire načina plačila “plačilo po povzetju” ponudnik za preverjanje preverjanje pristnosti in eksplicitne potrditve naročila telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko v naročilu. Ko kupec ponudniku telefonsko potrdi pristnost naročila in se eksplicitno (nedvoumno, jasno) strinja z naročilom, naročilo dobi status potrjeno.

Sprememba statusa naročila je po e-pošti poslana kupcu na e-poštni naslov, ki ga je uporabil v naročilu. Prav tako lahko kupec kadarkoli dostopa do svojega uporabniškega računa ter preveri status in vsebino naročila.

Čakanje plačila

V primeru, ko je izbran način plačila Bančno nakazilo/UPN je naročilu dodeljen status čakanje plačila. Status naročila in predračun si lahko ogledate v vašem uporabniškem računu. Ko je naročilo plačano sledi status plačano.

Plačano

V primeru načina plačila bančno nakazilo/upn, po prejemu plačila na trr prodajalca dobi naročilo status plačano. Po e-pošti boste prejeli obvestilo o spremembi statusa naročila. Status naročila si lahko ogledate v vašem uporabniškem računu.

Sprememba statusa naročila je po e-pošti poslana kupcu na e-poštni naslov, ki ga je uporabil v naročilu. Prav tako lahko kupec kadarkoli dostopa do svojega uporabniškega računa ter preveri status in vsebino naročila.

V obdelavi

Naročilo dobi status v obdelavi, ko je bil izbran način plačila plačilo s kreditnimi/plačilnimi karticami ali plačilo s sistemom PayPal. Po e-pošti boste prejeli povzetek naročila in informacijo o izbranem načinu plačila. Status naročila in predračun si lahko ogledate v vašem uporabniškem računu. Naslednji status naročila je zaključeno.

Več o plačilih s kreditno/plačilno kartico in PayPal-om si lahko ogledate na povezavi plačilo s kreditno ali plačilno kartico.

Nepopolni podatki

Da bi bil nakup, pogodba na daljavo veljavna morajo biti vsi podatki kupca pravilni in popolni (tel. številka, e-poštni naslov, naslov za dostavo).
V kolikor se zgodi da je kateri od podatkov kupca v naročilu nepravilen ali nepopoln bo prodajalec poskusil stopiti v stik s kupcem in ga pozval k dopolnitvi podatkov. V kolikor ne bo mogoče stopiti v stik s kupcem zaradi neobstoječega e-poštnega naslova in neobstoječe tel. številke se naročilo prekliče.

Preklicano

Naročilo lahko ponudnik zavrne, če je kateri izmed podatkov kupca v naročilu neobstoječ, nepopoln, pomanjkljiv ali nepravilen. Prav tako lahko ponudnik naročilo iz kateregakoli razloga prekliče oz. ga lahko prekliče kupec.

Sprememba statusa naročila je po e-pošti poslana kupcu na e-poštni naslov, ki ga je uporabil v naročilu. Prav tako lahko kupec kadarkoli dostopa do svojega uporabniškega računa ter preveri status in vsebino naročila.

Preklicano – Nepotrjeno naročilo

Prodajalec je poskusil stopiti v stik s kupcem vendar neuspešno.

Ko je v oddanem naročilu izbran način plačila plačilo po povzetju in v procesu preverjanja naročila prodajalec ne more stopiti v stik s kupcem se takšno naročilo po preteku treh delovnih dni prekliče.

Sprememba statusa naročila je po e-pošti poslana kupcu na e-poštni naslov, ki ga je uporabil v naročilu. Prav tako lahko kupec kadarkoli dostopa do svojega uporabniškega računa ter preveri status in vsebino naročila.

Zaključeno

Ko je naročilo oddano na poslovni enoti Pošti Slovenije dobi status zaključeno.

Nesprejeta pošiljka

Naročilo dobi status nesprejete pošiljke, ko se naročilo vrne na naslov prodajalca obremenjeno s stroški dostave in vračanja pošiljke, ker ni bilo prevzeto v predpisanem roku ali v primeru napačnega naslova kupca.

Sprememba statusa naročila je po e-pošti poslana kupcu na e-poštni naslov, ki ga je uporabil v naročilu. Prav tako lahko kupec kadarkoli dostopa do svojega uporabniškega računa ter preveri status in vsebino naročila.

Prodajalec si pridržuje pravico da kupcu, ki v preteklosti ni prevzel ali je odklonil prevzeti predhodno eksplicitno potrjeno naročilo, ki se je vrnilo prodajalcu nazaj obremenjeno s stroški dostave, in opravi novo naročilo z izbranim načinom plačila plačilo po povzetju v spletni trgovini {{config path=”general/store_information/name”}}, le to brez predhodnega obvestila, pojasnila, ali zavrne in prekliče, ali ga pozove k vnaprejšnjem plačilu naročila, to je izbiri plačila s kreditno oz. plačilno kartico, ali Paypal-om. Izbira, ali bo tovrstno naročilo preklical, ali pozval kupca k načinu plačila, ki omogoča vnaprejšnje plačilo, je na strani prodajalca.

Refund – Vračilo kupnine

Naročilo dobi status Refund – Vračilo kupnine, ko je kupec v okviru zakonsko določenega roka podal odstop od pogodbe po ZVPot in mu je bil vrnjen vplačan znesek.